Official partner van

Verzending en retourneren

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten hangen af van verschillende factoren, zoals het gewicht en de grootte van het product. We werken samen met diverse partners om de meest voordelige verzendkosten aan te bieden. Deze kosten worden automatisch in de winkelwagen toegevoegd.

Ontvang ik een track & trace?

Je zult de verzendkosten ontvangen, maar deze kunnen variëren omdat we met verschillende transportbedrijven samenwerken. Binnen België verzenden we alle pakketten via Bpost. In Nederland maken we gebruik van DHL en DPD voor thuislevering. Grote items worden verzonden met pallettransport via een firma zoals Mainfreight.

Wat is de levertijd?

De meeste producten hebben we op voorraad en worden binnen een week geleverd, zowel in België als Nederland. Voor grotere artikelen, zoals producten voor de lossermethode, granulaten en dug-outs, plannen we de levering in overleg met de klant. Heb je vragen over de levertijd? Neem gerust contact met ons op via het contactformulier, dan helpen we je snel verder.

Mijn track & trace geeft aan dat het is bezorgd, maar ik heb niets ontvangen?

Het komt voor dat de bezorger het pakket bij de buren of op de afgesproken plek levert. Het kan ook zijn dat de koerier alle pakketten van de dag al als afgeleverd heeft ingescand, dus wacht gerust nog even een dag. Als het pakket dan nog steeds niet bij jou, de buren of op de afgesproken plek is, neem dan contact met ons op via het contactformulier. We starten dan een onderzoek bij de bezorgdienst.

Mijn zending is niet compleet?

Dit kan inderdaad gebeuren. We werken met verschillende depots, waardoor een deel van je bestelling soms iets later geleverd kan worden. Maak je geen zorgen, dit deel komt zeker nog aan. Meestal is er maximaal één à twee dagen tussen de verschillende zendingen.

Ik heb de verkeerde materialen ontvangen?

Het kan helaas gebeuren dat er een fout is gemaakt, onze excuses hiervoor! De vergissing kan plaatsvinden tijdens het inpakken of bij de beschrijving van het artikel. We willen dit natuurlijk graag voor je oplossen. Stuur ons via dit formulier een foto of beschrijving van het verkeerde artikel dat je hebt ontvangen, zodat we kunnen zorgen dat het juiste product wordt geleverd en een herhaling van de fout voorkomen wordt.

Niet het antwoord op je vraag gevonden? Bekijk al onze tips & advies en veelgestelde vragen.

chevron-down
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram